15 Kasım 2008 Cumartesi

1 ayda 5 kilo

merhaba arkadaşlar;
ben bu diyeti diyetisyenden aldım ve uyguluyorum 1 ayda 5 kilo verdim gercekten ac kalmadan sağlıklı ve kalıcı bir sekilde kilo verebiliyorusnuz .bu beş kiloyu 10 kiloya cevirmekte sizin elinizde ben calıştığım için spor yapamadım ama sporla beraber bunun 10 kiloya kadar cıkabildiğini benimle aynı diyetisyene giden arkadasımda gördüm. vereeğim listede önemli olan öğünleri kaçırmayıp saatlerine dikkat etmek...

SABAH
08:00 08:30 - sınırsız domates salatalık 2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir(yada bir haşlanmış yumurta) 5 adet zeytin 1 dilim kepek ekmeği (uno lıght)

10:00- bir porsiyon meyve

12:00 13:00- 6 kaşık sebze yemeği, yoğurt veya corba salata

15:00- bir porsiyon meyve

16:00- bir porsiyon meyve

19:00- iki köfte büyüklüğünce ızgara et yada sebze yemeği bol salata

ve yatana kadar bir porsiyon meyve ve bir bardak süt hakkınız var.(bu meyve ve sütü meyveli bir kase dondurmaylada değişebilrisniz:)

alıntıdır